Ознайомлення дітей з сучасними професіями типу «людина – людина»: адміністратор, тренер та розширення знань учнів про трудові дії представників цих професій.
Oзнайомлення учнів з професіями типу «людина – техніка», зокрема «електрозварник», «токар», ознайомити з їх умовами праці, матеріалами та інструментами, якими користуються у своїй роботі.
Формування в учнів уявлення про професії типу “людина – художній образ” та ознайомлення з професіями “вишивальниця”, “вітражист”, з їхніми умовами праці, матеріалами та інструментами, якими користуються в своїй роботі.
Автор: Луценко Катерина Олександрівна, вихователь ГПД
Продовження формування в учнів уявлення про світ професій та повторення та закріплення знань учнів про професійні якості, інструменти праці та обов’язки представників вже вивчених професій.
Автор: Луценко Катерина Олександрівна, вихователь ГПД
Ознайомлення дітей з компетентностями професій типу “людина-знакова система”: “касир”, “лінгвіст” та розвиток критичного мислення, логіки, інтересу до професійної діяльності.
Ознайомлення з професіями “лісник” і “єгер”, формування активної громадянської позиції школярів щодо збереження оточуючого середовища, флори і фауни України.
У формі цікавої казкової подорожі у країну Професіоляндію – місто водіїв, регулювальника, світлофора та дорожніх знаків – дітей ознайомлено з правилами дорожнього руху та професіями «Водій», «Регулювальник».
Автор: Кисіль Світлана Володимирівна, методист з профорієнтаційної роботи